Friday 13 April 2012

Funny words Бисери и размисли

  • Тате, чети с ....................ОТГОВОРНОСТ

  • Гладна мечка хоро не играе......................., ЗАЩОТО ЩЕ СИ ИЗЯДЕ ПУБЛИКАТА!!!! :)

  • Другото име на правоъгълника е......................ДЪЛГОЪГЪЛНИК

  • Баба ми ме преследва с...................ТУРМОЗЕН БАНАН

  • ТУРМОЗНО ПИСМО

  • Урок по китара................. И МЕСТИ РЪКАТА, ЧЕ ТАКА СЕ ЧУВА ЕДНО И СЪЩО

  • След няколко влизания и излизания от колата през зимата:
- Лили сложи си шапката!
- УФФФФФ, НЕПРЕКЪСНАТО СЪМ АНГАЖИРАНА СЪС СВАЛЯНЕ И СЛАГАНЕ НА ШАПКИ!!!!!!

  • - Лили, хапни нещо полезно бе бабо!
 - Ти знаеш ли колко калции има в един зъб колко е полезен? Аз си глътнах зъба и сега съм се калцирала. Откакто го глътнах, мога да правя и циганско колело.

  • Бабо стига с тоя Уикенд, има Уикипедия. Имаш време за клюки, но не и за науки -  18.07.2012 г.
  •  Ние за мастика Пещера ли ще гледаме или голи гъзове и падащи сутиени - 18.07.2012 г.

No comments:

Post a Comment